Obsługą Klientów w Ostrowskim Zakładzie Ciepłowniczym S.A. zajmuje się Dział Rozwoju i Obsługi Rynku oraz Dział Eksploatacji OSC mieszczący się w Siedzibie Spółki przy ul. Wysockiej 57.
Dział Zarządzania Energią Elektryczną i Obsługi Klienta oraz Dział Eksploatacji jest do dyspozycji klientów od poniedziałku do piątku w godzinach 700 – 1500.
Obsługa klientów obejmuje:
- dostawę ciepła na potrzeby centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej i wentylacji;
- eksploatację węzłów cieplnych;
- eksploatację sieci cieplnych;
- całodobowy serwis naprawczy z pogotowiem ciepłowniczym;
- fakturowanie.
Płatności za ciepło można realizować w Biurach Obsługi Klienta Wodkan S.A. przy ul. Partyzanckiej 27, Asnyka 8, Grabowskiej 29a.
Ponadto OZC S.A. zapewnia:
- dostawy ciepła
- całodobowy serwis naprawczy z Pogotowiem Ciepłowniczym pod nr tel. 993