Obsługa klienta

Obsługą Klientów w Ostrowskim Zakładzie Ciepłowniczym S.A. zajmuje się Dział Rozwoju i Obsługi Rynku oraz Dział Eksploatacji OSC mieszczący się w Siedzibie Spółki przy ul. Wysockiej 57.

 

Dział Zarządzania Energią Elektryczną i Obsługi Klienta oraz Dział Eksploatacji jest do dyspozycji klientów od poniedziałku do piątku w godzinach 700 – 1500.

 

Obsługa klientów obejmuje:

  • dostawę ciepła na potrzeby centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej i wentylacji;
  • eksploatację węzłów cieplnych;
  • eksploatację sieci cieplnych;
  • całodobowy serwis naprawczy z pogotowiem ciepłowniczym;
  • fakturowanie.

 

Płatności za ciepło można realizować w Biurach  Obsługi Klienta Wodkan S.A. przy ul. Partyzanckiej 27, Asnyka 8, Grabowskiej 29a.

 

Ponadto OZC S.A. zapewnia:

  • dostawy ciepła
  • całodobowy serwis naprawczy z Pogotowiem Ciepłowniczym pod nr tel. 993